ترموستات دیجیتال زیمنس SIEMENS

  1. خانه
  2. ویدئو
  3. ترموستات دیجیتال زیمنس SIEMENS

ترموستات دیجیتال زیمنس SIEMENS

ترموستات دیجیتال زیمنس SIEMENS به شما این امکان را می دهد که دمای فضای مورد نظر خود را به صورت مطلوب تنظیم و پایدار کنید.

این محصول را به صورت اتوماتیک و دستی می توان تنظیم کرد .

این تنظیمات بر روی صفحه نمایشگر ترموستات دیجیتال زیمنس SIEMENS قابل رویت است، این قابلیت ترموستات های دیجیتال زیمنس به کاربر امکان می دهد تا تنظیمات مورد نظر خود را برای فضایی که قصد دارد دمای آن را کنترل کند اعمال کند و یا این محصول را با همان تنظیمات پیش فرض کارخانه استفاده کند.

ترموستات دیجیتال زیمنس SIEMENS

به صورت عمودی بر روی دیوار نصب می شود و به راحتی قابل نصب است و مقاومت بالایی در برابر سرما دارد همچنین هزینه ای جهت نگهداری ندارد.

بر روی صفحه نمایشگر ترموستات الکترونیکی شرکت زیمنس Siemens :

کلید حالت فن

میزان رطوبت اتاق

کلید خاموش و روشن

شاخص هشدار (حالت آلارم)

حالت قفل صفحه فعال یا غیر فعال

حالت تایمر خودکار (حالت تایمر دستی)

(میزان دمای اتاق بر حسب درجه سیلسیوس و درجه فارنهایت

تنظیم کننده چرخشی زیاد و کم دستی و حالت های کارکرد (گرمایش،سرمایش)) قابل رویت است.

برای تنظیم دمای هوای اتاق توسط ترموستات دیجیتال زیمنس SIEMENS می توان تنظیم کننده یا دکمه چرخشی را در حالت Comfort تنظیم کرد و آن را در حالت فعال قرار داد تا دمای هوا به صورت خودکار تنظیم شود. همچنین برای انتخاب حالت دلخواه فن دکمه حالت فن را چندین بار که فشار دهید می توانید انتخاب کنید. درحالت اتوماتیک سرعت فن به طور خودکار توسط ترموستات زیمنس بسته به مقدار تعیین شده یا دمای اتاق انتخاب می شود، هنگامی که دما به نقطه مورد نظر رسید فن متوقف می شود اما در حالت دستی سرعت فن با انتخاب کاربر تنظیم می شود و فقط در یکی از حالت های کم، متوسط یا زیاد کار می کند.

 

تماس