قوانین فروشگاه اینترنتی سناکنترل
قوانین فروشگاه اینترنتی سناکنترل :
استرداد و تعویض
شرکت سناکنترل با ارائه ی مشاوره فنی قبل از خرید به مشتریان خود سعی نموده تا کاربران را نسبت به انتخاب تجهیز مورد خود نظر راهنمایی کند، لذا در صورت هرگونه خطا در انتخاب تجهیز، فروشگاه سناکنترل هیچگونه مسئولیتی در مرجوع کردن و یا تعویض کالا نخواهد داشت.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روزهای کاری شرکت سناکنترل از شنبه تا پنج شنبه هر هفته، شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17:00 و پنجشنبه ها 8:30 الی 12:30، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پیگیری میشوند.
فروشگاه سناکنترل همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد.
پس از تصمیم نهایی مشتریان گرامی نسبت به خرید تجهیز خود، شماره حساب و یا شماره 16 رقمی کارت جهت واریز مبلغ توسط فروشگاه سناکنترل به مشتریان اعلام گردیده و بعد از واریز و تایید مبلغ واریزی از طرف حسابداری شرکت، محصول برای مشتریان ارسال خواهد شد.
همچنین لازم به ذکر است هزینه پیک و ارسال کالا بعهده مشتریان گرامی خواهد بود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه آنلاین سناکنترل همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله از طریق پیام رسان های مجازی به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه آنلاین سناکنترل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه آنلاین سناکنترل اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه آنلاین سناکنترل ارسال شود.